HSBC

العروض الخاصة بالبطاقات

تمتع بمجموعة مختارة من العروض الحصرية لبطاقات HSBC

العروض في عُمان

1 23 1 1













العروض العالمية



Home & away

اعرف المزيد

يوفر برنامج مزايا home&away لكافة حاملي بطاقات HSBC الائتمانية سلسلة من المزايا المذهلة حول العالم في أكثر من 27.000 متجر ومنفذ بيع في أكثر من 160 دولة ومنطقة. لا تفوت أي من الفوائد والمزايا التي أعددناها من اجلك بغض النظر عن بقائك في بيتك أو بسفرك.

        HSBC Premier

اعرف المزيد

اكتشف الكثير من الأشياء التي تنتظرك عند السفر أو البقاء في البيت مع عروض HSBC Premier Privileges. وهذه العروض هي أحد الطرق التي نشكرك فيها على كونك عضو يحمل بطاقة HSBC Premier الائتمانية.




الكثير من الفوائد والمزايا القيّمة

0% interest rate 6 Offers from Visa Offers from MasterCard

إن الفوائد والمزايا المذكورة أعلاه حالية كما في التاريخ التي تظهر فيه على موقعنا الإلكتروني. ولكنها قد تخضع لأي تغيير في أي وقت بناء على اختيارنا. HSBC غير مسؤولين أو مطالبين عن أي تعويض أو تنفيذ مطالبات أو مسائل أخرى ذات صلة بهذه الخدمات.

إن العروض غير مقدمة من قبل HSBC ولذلك فنحن غير مسؤولين عن الشروط والأحكام التي تكونون ملزمين بها. ولذلك نوصيكم بقراءة كافة الشروط والأحكام قبل استرداد أي عرض، التي يمكن العثور عليها من خلال الضغط على أزرار "معرفة المزيد" أسفل كل عرض.
الكثير من الفوائد والمزايا القيّمة


Important Information

This promotion is offered by Visa and not HSBC Bank Middle East Limited or any other HSBC group entity ("HSBC"). HSBC does not accept any responsibility and makes no representations about this promotion. When activating this link you leave www.hsbc.om website and HSBC has not carried out any checks on the websites of third parties, nor is it liable in any way for their content or terms and conditions.



Important Information

This promotion is offered by MasterCard and not HSBC Bank Middle East Limited or any other HSBC group entity ("HSBC"). HSBC does not accept any responsibility and makes no representations about this promotion. When activating this link you leave www.hsbc.om website and HSBC has not carried out any checks on the websites of third parties, nor is it liable in any way for their content or terms and conditions.



Home & Away

home&Away privilege programme offers all the HSBC credit cardholders with an array of fabulous privileges around the world, with over 27,000 outlets in more than 160 countries and territories. No matter you are staying at your home or travelling, do not miss out any advantages that we have prepared for you.



Premier Privileges

Discover the vast possibilities awaiting you when travelling or simply staying at home with offers from HSBC Premier Privileges. It´s one of the ways we thank you for being an HSBC Premier credit card member.